איך חוויית המשתמש משפיעה על ההמרות באתר האינטרנט שלכם

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
צייצו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין
שיתוף ב whatsapp
שתפו בווטסאפ

חווית המשתמש באתר שלך היא המפתח להמרות. ככל שהוא יותר אינטואיטיבי וקל לשימוש, כך שיעורי ההמרה שלך יהיו גבוהים יותר.

כדי ליצור חווית משתמש מהנה יותר, עליך לזכור שלאנשים יש העדפות שונות לגבי האופן שבו הם מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך. לדוגמה, לחלק מהאנשים נוח יותר לקנות באינטרנט אם הם יכולים להשתמש בחיפוש הקולי שלהם בעוד שאחרים מעדיפים קניות על ידי הקשה על המסך. אלו הן רק חלק מהדרכים שבהן תוכל לשפר את חווית המשתמש באתר שלך לקבלת שיעור המרה טוב יותר.

חווית המשתמש היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל הנוגע להמרות, זה יכול להגדיל או להקטין את שיעורי ההמרה שלך.

מחקר שנערך לאחרונה על ידי “Hubspot” מצא כי 47% מהצרכנים לא יחזרו לאתר לאחר חוויה שלילית. המשמעות היא שגם אם יש לך מוצר או שירות מהשורה הראשונה, אם שירות הלקוחות שלך לוקה בחסר חמור, אתה מסתכן באובדן הלקוח לנצח.

אתר אינטרנט מעוצב, עם מערכת ניווט אינטואיטיבית, מספק חווית גלישה טובה יותר למבקר ובתמורה מגדיל את הסבירות שהוא יהפוך ללקוח.

חווית המשתמש באתר היא המפתח להצלחה. יכול להיות שיש לך אתר יפה אבל אם חווית המשתמש לא מעולה, זה ישפיע על ההמרות באופן ישיר.

זה צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלך כדי להבטיח שחווית המשתמש באתר שלך תהיה טובה ככל האפשר וזה מתחיל ברושם הראשוני, שהוא דף הבית.

דף הבית נותן את הטון לכמה קל יהיה לאנשים לנווט את דרכם באתר שלך. אם אנשים יכולים למצוא בקלות את מה שהם מחפשים בדף הבית שלך, הם יישארו באתר שלך זמן רב יותר וימירו טוב יותר.

איך זה משפיע על שיעורי ההמרה?

עמודי בית מעוצבים בצורה גרועה יכולים להוביל לעלייה בשיעורי יציאה מדף הכניסה וחווית משתמש שלילית, שניהם יכולים להשפיע באופן משמעותי על שיעורי ההמרה.

דף הבית הוא הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי רואה כשהוא נכנס לאתר שלך, ויש לו השפעה עצומה על דעתו על החברה או העסק שלך. אם העיצוב לא מושך, הם עלולים להרגיש לא מעוניינים ולעזוב בלי שום תחושה של מה שאתה מציע.

חווית המשתמש או ה-UX היא גורם מפתח בשיעורי ההמרה. ככל שהניווט באתר פשוט יותר והעיצוב אינטואיטיבי יותר, כך גדל הסיכוי שמשתמשים יקנו את המוצר או השירות שלך.

משתמשים בדרך כלל סומכים על מותגים בעלי ניווט ועיצוב אתר עקבי וברור. אם הם מוצאים את מה שהם מחפשים במהירות בקלות, אז יש סיכוי גדול יותר שהם ימירו.

חווית משתמש היא ההיבט החשוב ביותר בכל עסק, והיא יכולה להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון.

תפקידו של מעצב ה-UX הוא לעזור להבין כיצד להפוך אתר או מוצר לשמיש, יעיל ונחשק יותר.

מעצבים ומפתחים מחפשים כל הזמן את הדרך הטובה ביותר לעצב את חווית המשתמש באתרי אינטרנט. המטרה היא לוודא שהם משפיעים לטובה הן על שיעורי ההמרה והן על חווית המבקר באתר. מעצבי UX יכולים לבדוק עיצובים שונים ולבצע בחירות בטוחות.

מעצב UX/UI מבטיח שהמבקרים יוכלו לראות את מה שהם מצפים לראות כשהם מגיעים לאתר, ומקדם אתרים תפקידו לוודא שהתוכן החשוב ביותר יהיה גלוי ללא צורך לגלול למטה או לחפש.

כפי שהזכרנו קודם חווית המשתמש היא גורם מפתח בשיעור ההמרה של אתר אינטרנט. ישנם גורמים רבים שתורמים לחוויית המשתמש, אך אחד שהוכח כבעל השפעה משמעותית על ההמרות הוא עיצוב האתר.

עיצוב אתר מתייחס לפריסה ולמראה של אתר אינטרנט. זה כולל איך זה נראה, איזה מידע מוצג שם וכמה קל לנווט מעמוד לדף. המטרה של כל אתר מעוצב היטב צריכה להיות שיהיה קל למבקרים למצוא את מה שהם רוצים ולקיים אינטראקציה עם האתר שלך בתנאים שלהם.

חווית משתמש היא גורם חזק שמשפיע על שיעורי ההמרה. אתרים שיש להם חווית משתמש טובה בדרך כלל יהיו בעלי אחוזי המרה גבוהים יותר. אתרים עם חווית משתמש גרועה יהיו בדרך כלל בעלי אחוזי המרה נמוכים יותר.

בעידן הדיגיטלי, חשוב להפוך את האתר שלך לנוח ככל האפשר לשימוש. לכן עיצוב UX הופך לעדיפות עבור חברות רבות.

כדי לגרום לזה לקרות, צריכה להיות גישה ממוקדת משתמש הלוקחת בחשבון את המבקר ואת האפשרויות שלו לפני עיצוב האתר. זה אומר לחשוב מה המבקר צריך ורוצה .על מנת להשיג זאת, צריכה להיות גישה ממוקדת משתמש הלוקחת בחשבון את המבקר וצרכיו עוד לפני תחילת עיצוב האתר. זה אומר להתחשב בצרכים וברצונות של המבקרים באתר.

לסיכום

חווית המשתמש כוללת היבטים כמו התוכן בדף, עיצוב הדף ושימושיות האתר. חשוב לוודא שהיבטים אלו מצליחים על מנת להגדיל את ההמרות.

חווית משתמש מוצלחת תימדד לפי קלות הלקוחות לנווט באתר ולמצוא את מה שהם מחפשים. זה גם צריך להיות אינטואיטיבי כדי שלקוחות לא יצטרכו לבזבז יותר מדי זמן כדי להבין מה לעשות הלאה. אם הגורמים הללו לא מתקיימים, הלקוחות עלולים להיות מתוס

כתבות נוספות באתר

מדוע חשוב לעקוב אחר עדכוני גוגל

כאשר מתמקדים בעולם הקידום והשיווק הדיגיטלי – יש אימפריות שאנו רוצים להיעזר בהן. בראש ובראשונה עומדות פייסבוק וגוגל. במאמר זה נדגיש את